Saturday, October 13, 2007

کادوی تولد!









این سه تا بچه گربه طفلکی، مامانشون مرده بود. اومده بودن تو پارکینگ ما و از گشنگی میو میو می کردن! خلاصه اینکه جونم براتون بگه، ماه رمضونی اطعام این کودکان یتیم به عهده مون افتاده بود!! ولی خدا می دونه چقدر بامزه بودن، و علاقه خاصی هم به من داشتن!

منم هر وقت که اینا رو می دیدم، یاد پژواک می افتادم که تا گربه می دید غش و ضعف می کرد! این عکسا رو به نیت اون گرفتم. هم واسه این که این گربه ها رو ببینه و هم اینکه به مناسبت تولدش این عکسا رو بهش تقدیم کنم!
پژواک جون! تولدت مبارک!
ادیت عکس دوم کار آرتین عزیزه. ازش ممنونم. :)

3 comments:

Anonymous said...

سلام.ظاهرآ عکاس خوب نونسته اعتماد سوژه ها رو به خودش جلب کنه.بافت کاشی ها هم که در بکگراند قرار گرفته کار رو از یکنواختی در آورده.بنظرم نگاه دوربین از بالا به سوژه یک نگاه عکاسانه نیست و بیشتر نگاه گذرا است.دوتا عکس اول کل منظور عکاس رو میرسونه و بقیه عکس ها تکراری و شبیه به هم هستند.موفق باشی

Anonymous said...

واااااای! من اینا رو ندیده بودم! خیلی باحالن! مخصوصا دومی و یکی مونده به آخری! من این دو تا رو خیلی دوست دارم. منم چند تا عکس از گربه ها گرفتم. یادم بنداز بهت نشون بدم.

ehsan said...

چه عکسای خوبی شده
حسودیم شد
منم میخوام :(
هم عکس هم دوربین :(